Dzięki zaawansowanemu algorytmowi z góry znasz ostateczną, najlepszą cenę.
Możesz od razu zarezerwować wybrany pojazd, nie musisz czekać na ofertę przewoźnika.
Dzięku optymalizacji przejazdów dbamy o Matkę Ziemię poprzez zmiejszenie ruchu drogowego i zanieczyszczeń.
Masz dostęp do ocen i opinii zbieranych przez społeczność nimBus na temat pojazdów i kierowców.
nimBus to portal, na którym przewoźnik ustala cenę za kilometr oraz stawkę godzinową dla danego autobusu a klient po wprowadzeniu trasy otrzymuje automatycznie obliczoną cenę za wynajem i rezerwuje wybrany pojazd. W przeciwieństwie do innych, starych portali, nimBus przeciwdziała sztucznemu zaniżaniu cen. Ten portal nie jest giełdą czy tablicą ogłoszeń lecz zaawansowanym systemem automatycznie tworzącym wyceny i dopasowującym klientów tak, by eliminować Twoje puste przejazdy i postoje. To ty z góry ustalasz ceny po jakich jeździsz.
Dzięki zaawansowanemu algorytmowi uwzględniającemu Twoje ceny zarówno za kilometr po Polsce jak i zagranicy oraz stawki godzinowe dla krótszych przejazdów, ale i czas pracy kierowców, odległość dojazdu w miejsce zbiórki i wiele innych zmiennych. Cena obliczona przez algorytm jest identyczna z tą, którą obliczyłbyś ręcznie.
Rejestracja na stronie i wyświetlenia pojazdów są darmowe. NimBus pobiera tylko i wyłącznie prowizję w wysokości 4% od przejazdów, które dojdą do skutku - rozliczenie tych kosztów odbywa się na podstawie miesięcznej faktury zbiorczej. Nie ma żadnych innych opłat, a zatem nic nie ryzykujesz udostępniając swoje pojazdy, a zyskujesz nowych klientów. To my ponosimy koszty reklamy.
...
NimBus jest polsko-węgierską spółką, która poprzez darmową platformę internetową łączy europejskie biura podróży oraz klientów indywidualnych z przewoźnikami autokarowymi. Celem NimBus jest ułatwienie, przyspieszenie i zautomatyzowanie systemu rezerwacji busów i autobusów, dzięki ogromnej bazie informacji: cenach, zdjęciach, wyposażeniu oraz dostępności.
Zaawansowany algorytm NimBus ma trzy funkcje:
I. Nie płacisz abonamentu ani żadnych innych opłat za rejestrację czy udostępnianie swoich pojazdów na stronie nimbusy.pl
II. Odprowadzasz zaliczkę w wysokości 4% jedynie od zleconych przez Klienta NimBus przejazdów. Opłaty są kumulowane i fakturowane raz w miesiącu.
III. Całkowita Cena brutto przewozu ustalana jest przez zaawansowany algorytm NimBus, który uwzględnia: a) cennik ustalony przez Ciebie, b) trasę c) czas najmu d) ewentualny dobór angielskojęzycznego kierowcy oraz e) liczbę potrzebnych kierowców. Zobowiązujesz się do wykonania usługi za obliczoną w ten sposób cenę na wyznaczonej przez klienta trasie. Wszelkie zmiany w trasie na życzenie Klienta nie są uwzględnione w cenie i masz prawo naliczyć za nie dodatkowe opłaty. Cena podana Klientowi nie obejmuje również opłat za parkingi i postoje. Klient zobowiązany jest zapewnić kierowcy nocleg.
IV. Ustalasz wysokość zaliczki. Dane do przelewu zaliczki zostaną przesłane automatycznie przez NimBus do Klienta. Po zaksięgowaniu wpłaty potwierdzasz otrzymanie zaliczki.
V. Masz prawo do zatrzymania zaliczki w przypadku odwołania wyjazdu przez Klienta na mniej niż 14 dni do planowanego wyjazdu. Dodatkowo, jeśli Klient nie odwoła wyjazdu, masz prawo żądać pokrycia realnych strat finansowych z tytułu przygotowania wyjazdu.
VI. Masz prawo i możliwość obniżenia ceny Klientowi z dowolnych powodów, jednak nie wpływa to na kwotę prowizji ustalanej na podstawie ceny obliczonej przez algorytm.
VII. Dbaj o aktualizowanie kalendarza zleceń - wprowadzanie terminów, w których dany autobus jest niedostępny. W przeciwnym razie klienci zarezerwują autobus w terminie, w którym nie możesz wykonać zlecenia, co może w efekcie prowadzić do zawieszenia konta.
VIII. Bądź na czas po odbiór grupy (powiadom o ewentualnym spóźnieniu Klienta telefonicznie) w ustalonym z Klientem miejscu, tym autobusem, który został zamówiony przez Klienta, chyba, że podczas rezerwacji Klient zgodzi się na ewentualną zamianę. Zamiana jest ostatecznością zarezerwowaną na wypadki losowe, na które nie masz wpływu i Kilent ma prawo nie wyrazić na nią zgody.
IX. Wysoka pozycja autobusu na liście wyszukań zwiększa szanse na wynajem. Na wysoką pozycję ma wpływ: cena, odległość autobusu od miejsca wyjazdu, szybkość akceptacji zleceń (im szybciej Przewoźnik akceptuje zlecenia, tym lepiej), liczba odrzuconych zleceń (im więcej odrzuceń tym gorzej), ocena klientów oraz ewentualny "pusty przejazd".
X. Anulowanie przez Klienta przejazdu poza stroną nimbusy.pl lub nieuiszczenie przez Klienta opłat nie zwalnia Przewoźnika z obowiązku zapłaty prowizji należnej nimbusy.pl. Anulowanie przejazdu przez Klienta na stronie nimbusy.pl zwalnia Przewoźnika z obowiązku zapłaty prowizji.
Więcej informacji i zasad współpracy w UMOWIE dostępnej w formularzu rejestracji.
Dokumentem będącym podstawą do rozstrzygania sporów jest UMOWA dostępna podczas rejestracji na stronie nimbusy.pl oraz przesłana na podany adres e-mail. To w niej zostały rozwinięte i sprecyzowane zasady współpracy opisane tutaj w sposób uproszczony i skrócony.